Feel free to Follow Deffny's Blog.. ^__^

Monday, October 31, 2011

Cabaran Blog.. Ada Berani..???

Hmm.,Spatutnya sya p study bha skrang ni.. tpi k....jap... Bagi sya 10 minit utk blaa... blaaa... blaaaa...LOL..
sya ada ternampak tentang "cabaran Blog" ni... Waa.,ramai juga ooo blogger² yang sambut cabaran ni.. Sambut..?? eeemmmm...Sepatutnya "sahut" la...LOLz.. CongraTz to All of u... kawan² banyak sda yang buat.. So.,macam menarik juga la... yala..itu menambahkan Entry juga kan.. Entry yang mungkin tajuknya sama tapi isinya beda... uiiyoo.,"beda" sda ni skrg,,LOLz.. berbeza bha spatutnya sya guna tu....LOLz again... 
So.,Apa ka cabaran² untuk warga² Blogger ni..???? Hohoohooh.. <---waa.,bunyi macam seram ja kan..?? ( Dehhh..,x seram langsung pun...hhahaa..)
Cabaran²nya ialah seperti berikut : 
1. upload picture kamu ketika kamu rasa kamulah paling cantik,cute,manja,comel,loteh,cool & Hotz....
2. Senaraikan semua nama-nama kekasih lama...
3. Senaraikan Nama-nama lelaki/prempuan yang ingin kamu dampingi...
4. Senaraikan setiap satu apa benda yang terdapat di bilik tidur kamu...
5. upload semua picture² kekasih lama dengan huraian bagi setiap mereka....


So... itu baru 5... ada lagi 20 perkara yang belum di senaraikan....So.,Ada berani...???Hahahaaaa....
TTTeeeeeeetttttttttttttttttttttt.,kamu tertipu.... sya bercanda cuma...Hahahahhaaaaa.... Oke..oke.... skrang bukan masa bercanda lagi.. yang serious punya sda ni...(Dengan expresi muka yg srius...)


Di bawah ni ialah CABARAN BLOG... ada pelbagai cabaran² untuk Blogger² sekalian... So.,tggu apa lagi..?? Check it Out yoo..... ☟ ☟ ☟ ☟


10 Hari cabaran..??


Cabaran 10 hari gambar..??


15 Hari cabaran..?? 


30 Hari cabaran..??
Naaaahhhhhh.,mau pilih yang mana...??? Ada 4 Ketegori...... Kalau ambi semua means ada 65 hari la kena complete kan semua tu cabaran kan..?? 65 hari bersamaan dengan 9 minggu 2 hari..???? Wuuuuuuww.,mampu ka sya..?? 40 hari puasa sya mampu.. Tapi untuk 65 hari cabaran..??Hahahaaa..
k.,la... nanti2 ja la fkir ni... skrang ni Study week buat apa sya sibuk ni...Haisshhh... Heeeiiiii.,3hb nov exam la.. ni semua x kuar di Exam ni ooo.. <---tau pun....Hmm..
k.,jangan risau sya akan sahut cabaran ni...Aisehhh.. But wait.... Not now k... no..no...no... Deffny pada ketika ini sdang bz study..hmm..?? <---Betul ka x ni oooo..????LOLz..
k.,la... so... Kawan² & Blogger² sekalian dengan ini di umumkan Cabaran akan bermula pada bila² masa yang anda suka.. jangan gentar, jangan gerun, jangan malu... Maju la Blog untuk Malaysia... <--part merepek A.K.A merapuh....Blaaa...blaaa..blaaaa.... i'm better out.. Daaaaaaaa~ see u in "CABARAN BLOG" entry.. (✿◠‿◠)

comments

No comments: