Feel free to Follow Deffny's Blog.. ^__^

Tuesday, July 14, 2015

SAYA KUAT


Hahaa.. bukan saya yang kuat arh. :p
Tadi jalan-jalan cuci mata..(membuang masa rehat)
Tergerak hati mau jalan di ruangan baju-baju..
Tiba-tiba muncul pula ni baju depan mata..Hahaa..
Ada-ada sajalah orang punya idea ni sekarang..

~ SAYA KUAT ~
Kalau kamu nampak orang pakai baju ni apa yang akan kamu fikirkan..?
Dia seorang yang kuat..? kuat yang gagah, tegap kah..?
Lain pula cara berfikir saya..hahaaa..
Kalau kebetulan orang tu pakai tu baju SAYA KUAT dan sedang makan dengan lahap dan gelojohnya.
saya rasa dengan sendiri dan automatic'
'nya fikiran saya akan ter'connect seperti ini :
SAYA KUAT MAKAN MACAM YANG KAMU NAMPAK SEKARANG NI..lol.. 

Ada lagi yang lebih parah punya baju..
~ I AM VIRGIN ~
Mungkin saja yang memakai baju tu tidak ada apa-apa niat selain memakai baju tu sebagai baju. 
Tapi jangan hairan pula kalau tiba-tiba lain pula yang jadi.
Orang yang baca tu nanti pandai-pandai pula menafsir itu sebagai ada maksud tersirat..
Bahaya ka tidak..?

Tiba-tiba kena tarik masuk hutan.
Silap hari bulan masuk surat khabar berita tergempar "seorang perempuan telah dirogol.."
wwwuuuuu...dahsyat tau manusia zaman kini..
So, ingatlah kawan-kawan..
Jangan bilang baju-baju saja..
perkataan-perkataan saja..
aiyaa..kolotlah yang apa pun tidak boleh pakai..

Hmmm..pengajarannya...
Berjaga-jagalah dalam memilih baju / t-shirt yang ada huruf, tulisan dan perkataan.
Unik idea orang yang mencipta perkataan di baju T-shirt tu.
Unik lagi fikiran manusia-manusia yang membaca perkataan dalam baju tu.
Boleh jadi macam-macam juga oow..
So, ingat ini : "Fikir dulu sebelum beli baju-baju yang ada perkataan.. 
Kadang-kadang yang cantik belum tentu baik untuk dipakai disebabkan perkataan yang ada dalam baju tu.."
comments

No comments: